Fundacja Think!

Ponad 40% dzieci w wieku 7-12 regularnie otrzymuje kieszonkowe, a niemal 100% robi z rodzicami zakupy – wynika z badania “Edukacja ekonomiczna dziewczynek i chłopców w polskich domach” przeprowadzonego przez naszą Fundację we współpracy z ING Bank Śląski. Są jednak dzieci, które nigdy nie odwiedziły z rodzicami banku i nie uczyły się zarządzania własnymi pieniędzmi.

Zakończyła się edycja #SuperKoderów 2022/2023 – programu organizowanego przez Fundację Orange w partnerstwie z naszą Fundacją Think!. Cieszymy się, że kolejny rok mogliśmy działać z fantastycznymi nauczycielkami i nauczycielami, którzy z takim zaangażowaniem przekazują pasję do uczenia się dzieciom i młodzieży!

Ruszyła rekrutacja do kolejnej edycji programu #SuperKoderzy realizowanego przez Fundację Orange w partnerstwie z Fundacją Think! (Operatorem programu). Co roku dołączają do nas kolejne szkoły z całej Polski, by działać w duchu nowoczesnej edukacji. Dlaczego warto zgłosić swoją placówkę do programu

fot. Fotolia

Jakie aspiracje zawodowe mają młodzi? Zbadaliśmy to! Fundacja Think! wraz z Centrum Psychologii Ekonomicznej i Badań Decyzji Akademii Leona Koźmińskiego oraz Fundacją Citi Handlowy im. L. Kronenberga przeprowadziła w październiku 2022 r. badanie z udziałem ogólnopolskiej próby 1006 osób w wieku 18–30 lat, reprezentatywnej dla tego przedziału wieku.