Fundacja Think!

Akcja społeczna Tydzień dla OszczędzaniaAkcja społeczna Tydzień dla Oszczędzania 2009, po raz trzeci z rzędu, zakończyła się dużym sukcesem organizacyjnym i edukacyjnym. Można tak stwierdzić nie tylko na podstawie osiągniętych wyników i jakości nadesłanych materiałów, ale również po zaangażowaniu uczniów oraz nauczycieli, którzy z dużym zainteresowaniem przyjęli zaproszenie Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy do organizacji działań poświęconych tematyce finansów osobistych. Wszystkie założone cele akcji zostały osiągnięte, niektóre z dużym zapasem, co potwierdza, że jest to obecnie jedna z najgłośniejszych i największych akcji edukacji finansowej w Polsce.

Akcja społeczna Tydzień dla OszczędzaniaFundacja Kronenberga przy Citi Handlowy wraz z serwisem www.millionyou.com wyłoniła laureatów drugiej edycji konkursu Krótki film o oszczędzaniu. O zwycięstwo w konkursie walczyło aż 260 etiud filmowych i relacji z happeningów. Konkurs zrealizowano w ramach akcji Tydzień dla Oszczędzania 2009.

Akcja społeczna Tydzień dla Oszczędzania 2009Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy rozstrzygnęła konkurs na kurs e-learningowy zrealizowany w ramach akcji społecznej Tydzień dla Oszczędzania 2009. Uczniowie i nauczyciele z całej Polski przygotowali niemal 100 lekcji o oszczędzaniu. Wszystkie prace można obejrzeć na www.tdo.edu.pl.

Akcja społeczna Tydzień dla OszczędzaniaW dzisiejszych czasach hasło oszczędzania z racji sytuacji gospodarczej staje się coraz modniejsze. Ale czy wiemy jak racjonalnie odkładać nasze oszczędności i jak rozsądnie gospodarować budżetem domowym? Odpowiedź na te pytania podsuwa społeczna akcja edukacyjna Tydzień dla Oszczędzania, która w tym roku odbyła się w dniach 27-31 października 2008 roku i była głównym elementem obchodów Światowego Dnia Oszczędzania.